(scope: coaching, szupervízió, személyes profil alapú fejlesztés, saját élményű fejlesztés és tanácsadói konzultációk, mentoring, kompetenciafejlesztési tanácsadás, ügyviteli tanácsadás)
1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Expert Express Vezetési Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 6500 Baja, Attila utca 18. 2. ajtó; adószáma: 23065275-2-03, Nyilvántartó Bíróság: Kecskeméti Törvényszék, Cg.: 03-09-126758, továbbiakban: Megbízott) által szervezett – fenti scope-ban részletezett – szolgáltatások igénybe vevője (a továbbiakban: Igénybe vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Megbízott és Igénybe vevő a továbbiakban együttesen: Felek).
2. A Megbízott által szervezett szolgáltatásokon bárki jogosult részt venni. A jelentkezést a szolgáltatás igénybevételére a Megbízott a Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, és jön így létre a szerződés, ha az Igénybe vevő a szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges valamennyi adatot és maradéktalanul kitölti és kompetenciafejlesztési tanácsadás esetében a szükséges Nyilatkozatot megteszi, a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat tudomásul veszi és elfogadja – kompetenciafejlesztési tanácsadás esetében ezt írásban is megerősíti, a szolgáltatás díját a 3. pont szerint megfizette és a – Megbízott által megküldött – szerződést és a kapcsolódó Nyilatkozatokat aláírta, és azt a Megbízottnak visszajuttatta.
3. A szolgáltatás díját az Igénybe vevő bármely bank által kibocsátott VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártya használatával kiegyenlítheti a Megbízott weboldalán keresztül. A szolgáltatás díját az Igénybe vevő vagy helyette a szolgáltatási díj megfizetését átvállaló a K&H Banknál vezetett 10402513-50527168-80841003 számú bankszámlaszámra átutalással is megfizetheti.
4. A Megbízott az Igénybe vevő elektronikus úton benyújtott jelentkezésének megérkezését követően köteles az Igénybe vevő részére a jelentkezés elfogadását vagy visszautasítását elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a jelentkezés elküldésétől számított 48 órán belül az Igénybe vevő részére nem érkezik meg, akkor a Megbízott ajánlati kötöttsége, illetve az Igénybe vevő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
5. A Felek között magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Megbízott annak létrejöttét követő 8. év utolsó napjáig megőriz. A Megbízott weboldalán történő jelentkezésekre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) rendelkezéseit kell alkalmazni.
6. Az Igénybe vevő a szerződéstől a szolgáltatás megkezdésének első napjától visszaszámolt 10. napig állhat el, vagy mondhatja fel a szerződést, amit írásban – tértivevényes levélben vagy e-mailben – köteles a Megbízott felé megtenni az alábbi módok valamelyikén:
- e-mail üzenet küldése az info@expertexpress.hu címre
- az elállásról szóló ajánlott-tértivevényes postai küldemény eljuttatása a következő címre: 6500 Baja, Attila u. 18.
7. A 6. pont megsértésével közölt elállás jogellenes, így joghatás kiváltására alkalmatlan jognyilatkozatnak minősül, ennél fogva a felek között a szerződés fennmarad. A 6. pontban írt határidő eltelte az Igénybe vevő a szerződést jogszerűen sem elállással, sem felmondással nem szűntetheti meg, ennél fogva a Megbízott a teljes szolgáltatási díjra jogosult.
8. Amennyiben a szolgáltatást Igénybe vevő vagy a díjátvállaló a szolgáltatási díjat az írásbeli (postai úton, ajánlott küldeményként küldött) fizetési felszólításban feltüntetett fizetési határidőig nem fizeti meg, a Megbízott egyoldalúan, azonnali hatállyal jogosult felmondani a szerződést. Az azonnali hatályú felmondásról és a fizetési kötelezettségről a Megbízott az Igénybe vevőt/díjátvállalót írásban (postai úton) értesíti.
9. A Megbízott fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatásban történő részvételt az Igénybe vevőnek csak abban az esetben engedélyezze, ha a részvételi díj a Megbízott fenti bankszámlájára beérkezett vagy a részvételi díj befizetését igazoló hitelt érdemlő dokumentumot az Igénybe vevő bemutatta.
10. Ha az Igénybe vevő a felek közötti szerződést megszegi a Megbízott kártérítési követeléssel élhet.
11. Nem tekinthető egyik fél szerződésszegésének sem, ha a szerződésszegés vis maior következtében áll be.
12. A Megbízott az Igénybe vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
13. A szolgáltatásokhoz kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok jogai a Megbízott tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása, vagy nyilvánosságra hozatala törvénybe ütköző cselekedet. A szolgáltatáson felvételek (videó, hang stb.) készítése tilos.
14. Titoktartás
Megbízottat titoktartási kötelezettség terheli. Megbízott a munkája során tudomására jutott vagy számára rendelkezésére bocsátott információkat, személyes adatokat és anyagokat, valamint saját jegyzeteit és az egyéb írásbeli dokumentumokat, harmadik személy tudomására nem hozza, azokat úgy őrzi meg, hogy harmadik személy számára nem lesz hozzáférhető. A titoktartási kötelezettség mind a megbízás időtartama alatt, mind azt követően fennáll. A titoktartás alól a Megbízottat a vonatkozó jogszabályokban előírt esetekben a hatóság felmentheti. Az Igénybe vevő a fejlesztő szakembert a írásban mentheti fel a rá vonatkozó titoktartási kötelezettsége alól. Megbízott kompetenciafejlesztésben Igénybe vevőkkel külön titoktartási megállapodást köt.
Igénybe vevő tudomásul veszi, hogy a Megbízott a tanácsadásokon részt vevő személyek teljesítményéről, különösen a kompetenciafejlesztési tanácsadáson részt vevő személyek teljesítményéről, illetve értékeléséről visszajelzést kizárólag a tanácsadáson részt vevő személynek ad és másnak semmilyen formában nem nyújt semminemű információt a tanácsadáson részt vevő személyről.
15. Panaszkezelés
Az Igénybe vevőnek a jelentkezéskor vagy azt követően esetlegesen felmerülő panaszait az ügyfélszolgálaton személyesen vagy írásban (levél vagy e-mail) teheti meg.
Az Igénybe vevő szóbeli panaszát a Megbízott haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Igénybe vevő a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Igénybe vevő panaszát írásban továbbítja a Megbízottnak. A panaszt annak beérkezését követően a Megbízott megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott írásbeli választ küld.
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Megbízott megvizsgálja és vizsgálat eredményéről a Igénybe vevőnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Megbízott válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Megbízott tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát.
Amennyiben a panaszos nem fogadja el a Megbízott döntését a beérkező panasz tekintetében, úgy a panaszost megilleti a panasz tárgyától függően a Békéltető Testülethez, az ügy tárgya tekintetében illetékes hatósághoz (fogyasztóvédelmi és / vagy adatvédelmi hatóság) fordulás joga, illetve a bírósághoz fordulás joga.
- Békéltető Testületek elérhetősége: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
- Fogyasztóvédelmi hatóság: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
- Adatvédelmi hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei: Honlap: http://naih.hu/ Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11 Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9. Telefon: +36 (30) 683-5969, +36 (30) 549-6838, +36 (1) 391 1400, Email: ugyfelszolgalat@naih.hu
- Bíróságok: https://birosag.hu/ugyfeleknek/birosagi-eljarasok/altalanos-tajekoztato
16. A szolgáltatást igénybe vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF tartalmát megismerte és a tartalmával kapcsolatosan kifogást nem foganatosított Megbízott irányába.
17. A jelen ÁSZF hatálya alatt bármelyik féltől kért vagy részére küldött értesítés írásban történik és Felek az elektronikus üzenetben (email-ben) megküldött üzeneteket is ilyennek tekintik. Az egymásnak küldött értesítések kézbesítettnek tekintendők:
- az igazolt feladás napját követő 5. napon, ha azt regisztrált postai küldeményként, a címzett cégjegyzékbe bejegyzett székhelyének címére, Igénybevevő személy által megadott címére; vagy
- személyes kézbesítés esetén a kézbesítés napján; vagy
- ha elektronikus üzenetben (email) küldték, valamely munkanapon 15:00 óra előtt, akkor az üzenet elküldésének időpontjában, egyébként pedig az azt követő munkanapon.
18. Felek kifejezetten úgy állapodnak meg, hogy a 21. pont szerint regisztrált postai küldemény útján eljuttatott értesítést kézbesítettnek tekintik a postára adásától számított 5. napon akkor is, ha az „nem kereste”, „átvételt megtagadta”, „címzett ismeretlen”, vagy „elköltözött” vagy bármely más, ezzel azonos értelmű jelzéssel érkezik vissza a címzettől. Az e-mail formájában megküldött értesítés a küldésétől számított 3. munkanapon kézbesítettnek, így a másik fél által megismertnek tekintendő.
19. A jelen ÁSZF egyes rendelkezéseinek esetleges érvénytelensége az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét nem érinti, kivéve, ha a Felek az érvénytelen rendelkezés nélkül nem létesítettek volna szerződéses jogviszonyt.
20. Felek a szerződéses jogviszonyukban szerződéssel kapcsolatosan felmerült nézeteltérést, vitát először békés tárgyalás útján kísérelnek meg rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, Felek hatáskörtől függően a Megbízott székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
21. Az Igénybe vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a jelen ÁSZF-et Megbízott bármikor egyoldalúan módosíthatja. Amennyiben a szerződés időtartama alatt kerül sor az ÁSZF módosítására, úgy Megbízott email-ben, illetve https://sportfejlesztes.hu/ sportevolution.hu weboldalon tájékoztatja erről az Igénybe vevőt.
22. Felek szerződéses jogviszonyára a magyar jog az irányadó. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések tekintetében, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak sz irányadók.
23. Ügyfélszolgálat:
6500 Baja, Attila u. 18.
1134 Budapest, Dózsa György út. 53. II. emelet
Ügyfélfogadási idő: munkanapokon 9-15 óráig.
Baja, 2024. december 13.