
Molnár Réka
Bemutatkozás
Szenvedélyem a precíz és hatékony adminisztratív munkavégzés, különös figyelmet fordítva a gazdasági és pénzügyi tevékenységek támogatására. Jelenleg sportevolution.hu cégcsoportjában dolgozom, ahol a pályázatok ügyintézésével Bemutatkozás- és Fénykép Megosztási Beleegyezés foglalkozom, és tapasztalataim során sikeresen részt vettem pályázati projektek megvalósításában, beleértve az előrehaladási jelentések és elszámolások előkészítését, valamint a pályázati kritériumoknak való megfelelés ellenőrzését. Kollégáimat az oktatási anyagok kidolgozásában is támogattam tapasztalataimmal. Kiemelt képességem a precíz elszámolás és a különböző ellenőrzésekben való jártasság. Képes vagyok gyorsan és pontosan rögzíteni az adatokat, észre venni az eltéréseket, valamint a különféle támogatási rendszerek és elszámolási útmutatók tartalmát alaposan ismerem. Az elszámolhatóság szabályait jól átlátom, ami segít abban, hogy a pályázatok során minden előírásnak megfeleljek. Erősségem a pontosság, amely lehetővé teszi számomra, hogy minden feladatot a lehető legprecízebben végezzek el, ezáltal minimalizálva a hibák lehetőségét. A precízséggel együtt járó figyelmem a részletekre hozzájárul ahhoz, hogy mindig magas színvonalú munkát végezzek. Türelmességem segít abban, hogy megértsem mások nézőpontját, és támogassam őket, amikor szükségük van rá. Kedves és barátságos habitusom hozzájárul a pozitív légkör megteremtéséhez, amely elengedhetetlen a munkahelyi összhanghoz. Jó problémamegoldó készségem révén hatékonyan és kreatívan közelítem meg a kihívásokat, és gyorsan megtalálom a legjobb megoldásokat. Proaktív hozzáállásom segít abban, hogy előre gondolkodjak, és kezdeményező lépéseket tegyek a feladatok sikeres megvalósítása érdekében. Kiváló csapatmunkás vagyok, aki értékeli a közös munkát és a kollégák támogatását, hiszen hiszek abban, hogy a csapatmunka kulcsfontosságú a közös célok elérésében. Sokrétű tapasztalattal rendelkezem operatív tevékenységek adminisztratív támogatása terén, és hasonlóan gazdasági, pénzügyi tevékenységek háttérmenedzselésében is. Ügyintézői jártasságom kiterjed a napi menedzselési feladatokra, beleértve az ügyfelekkel való kommunikációt, levelezések kezelését, adatrögzítést, szerződések előkészítését és dokumentáció kezelését. Mindezek mellett támogatom a menedzsmentet a különböző feladatokban.
Tapasztalat
Pályázatok ügyintézése Pályázati folyamatok lebonyolításában való közreműködés, amely magában foglalta a pályázati anyagok előkészítését, a szükséges dokumentációk összegyűjtését, valamint a határidők betartását. Kapcsolattartás a pályázati kiírókkal és partnerekkel, a pályázati eredmények nyomon követése. Tapasztalat a különböző pályázati típusok, mint akadémiai, önkormányzati, TAO, produktivitás, beruházási támogatások kezelésében, így a pályázati források maximális kihasználása. Operatív és adminisztratív feladatok ellátása különböző vállalkozásoknál Napi működés hatékony támogatása, beleértve a beszállítói és vevői kapcsolatok kezelését, számlák és egyéb pénzügyi dokumentumok előkészítését. Irodai adminisztrációs feladatok, mint például iratok rendszerezése, adatbevitel és nyilvántartás vezetése. Rendszeres riportok készítése a vezetőség számára, amelyek segítették a döntéshozatali folyamatokat és a vállalati célok elérését. Csapatmunka koordinálása, amely során részt vettem az új munkatársak betanításában és a munkafolyamatok optimalizálásában.
Kompetenciák
Napi szintű Office programok (Excel, Word) használata Pontosság, precizitás, alaposság Proaktív hozzáállás a feladatokhoz Csapatmunka Szabályok ismerete Lojalitás Ügyfélcentrikusság Felelős munkavégzés
Tanulmányok
Protokoll- és utazásügyintézői képesítés PROTOSZ 2008-2009. Középfokú angol szaknyelvvizsga 2008. Vendéglátó szakmenedzser Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar 2006-2009. Érettségi Kassák Lajos Gimnázium 1998-2006 Nyelv: Angol nyelv: szaknyelvi és társalgási szinten Egyéb: -
Személyes referenciák
Sportevolution.hu cégcsoport (2021 - napjainkig) TAO pályázati projektmenedzser Feladataim közé tartozik a sporttámogatások elszámolásának és felhasználásának biztosítása, a pénzügyi források hatékony és átlátható kezelésével. Adminisztratív munkáim során rendszerezem a dokumentációkat és vezetem a szükséges nyilvántartásokat, miközben figyelemmel kísérem a projekt adatainak pontosságát. Az EKR rendszer hatékony kezelése és a központi projektmenedzsment feladatok ellátása is része a munkámnak, amely elősegíti a projektek sikeres végrehajtását. Folyamatosan nyomon követem a határidőket és a státuszokat, emellett rendszeres jelentéseket készítek a projektek állapotáról és teljesítményéről a vezetőség számára. Zöld Gasztro Kft. Üzletvezető 2015 – 2021 Az üzlet átfogó irányítása során fő feladatom a cég stratégiájának megvalósítása és a napi működés hatékony menedzselése volt. A HR feladatok ellátásában részt vettem a munkavállalók toborzásában, kiválasztásában, és a csapat fejlődésének elősegítésében. Felelős voltam a munkatársak teljesítményértékeléséért és a belső kommunikáció fenntartásáért is. Feladataim közé tartozott az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, levelek és tájékoztató anyagok megküldése, valamint a napi és heti adminisztráció precíz vezetése. Az ügyfélszolgálati tevékenységek során a megkeresések, megrendelések és reklamációk kezelését végeztem, biztosítva ezzel a kiváló ügyfélélményt. Emellett a beszerzések intézéséért is felelős voltam, optimalizálva ezzel a költségeket és biztosítva a zökkenőmentes működést. Tacos Locos Étterem Üzletvezető 2010 - 2015 Az étterem irányítása során a napi tevékenységek koordinálása mellett kiemelt figyelmet fordítottam a csapat motiválására és a kollégák beosztásának precíz elkészítésére. Az új belépők oktatása során a vállalat értékeinek és szolgáltatásainak megismertetésére törekedtem, ezzel biztosítva a magas szintű munkavégzést. Felelős voltam a bejövő hívások, üzenetek, megrendelések és reklamációk hatékony kezeléséért. Az ügyfelek elégedettségének folyamatos monitorozása érdekében rendszeres visszajelzéseket gyűjtöttem, és szükség esetén intézkedéseket tettem a problémák gyors megoldása érdekében. Főzelékfaló Zrt. Üzletvezetői asszisztens 2008 - 2010 Üzletvezetői asszisztensként támogattam a cég működését az ügyfél- megkeresések, tájékoztatások és problémák kezelésében. Felelős voltam a dokumentációk gondos nyilvántartásáért és a vezető tájékoztatásáért a fontos eseményekről és fejleményekről. A különböző iratok és dokumentumok szakszerű kezelése és tárolása mellett a hatékony kommunikáció biztosítása érdekében részt vettem a csapat munkájának koordinálásában. Feladatköröm során elősegítettem a zökkenőmentes információáramlást és a hatékony problémamegoldást.