Kompetenciafejlesztés nevelők és pedagógusok Számára
Szolgáltatásunk célja a nevelők és pedagógusok tudásának bővítése és kompetenciáik fejlesztése, hogy hatékonyan támogathassák az elit sportolókat a sporttevékenység mellett a testi, lelki és szellemi jólét megőrzésében, valamint tudatos karrierút kialakításában. A program célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a sajátos nevelési igényű gyermekek hatékony támogatására és a mentális, pszichés zavarokkal kapcsolatos kihívások kezelésére. Kiemelt fókuszunk az asszertív kommunikáció, a rogersi támogató attitűd, a hatékony tanulás, az időmenedzsment és a függőségek kezelése.
Szolgáltatásunk a következő kulcsfontosságú területekre összpontosít:
– Pedagógiai Program, etikai és gyermekvédelmi előírások betartása: a nevelők és pedagógusok felkészítése a gimnázium és kollégium Pedagógiai Programjának, Házirendjének, Etikai kódexének és a gyermekjóléti előírásoknak a betartására, biztosítva ezzel a sportolók megfelelő fejlődését.
– Időmenedzsment támogatása: a nevelők és pedagógusok képességeinek fejlesztése, tudásuk bővítése érdekében, hogy segítsenek a sportolóknak a tanulmányi és sportbeli kötelezettségeik hatékony összeegyeztetésében.
– Tanulmányi előmenetel segítése: a gyermekek egyéni szükségleteihez és képességeikhez igazodó támogatás biztosítása, amely elősegíti iskolai sikereiket.
– Biztonságos környezet: fizikailag és érzelmileg biztonságos környezet kialakítása, ahol a sportolók szabadon fejlődhetnek, és ahol a sport és a tanulás egyaránt helyet kap.
– Stabilitás és együttműködés: stabil keretek létrehozása, amelyek elősegítik a sportolók életvezetési és együttműködési készségeinek fejlesztését.
– Önbizalom és készségfejlesztés: programunk célja a gyermekek önbizalmának, döntési képességének és felelősségvállalásának erősítése, valamint a kommunikációs és tanulási készségeik fejlesztése.
– Sajátos nevelési igényű, mentális betegségben szenvedő gyermekek támogatása: a nevelők és pedagógusok képzése a mentális és pszichés nehézségek felismerésére, valamint a sajátos nevelési igények azonosítására, még abban az esetben is, ha a gyermeknek nincs diagnózisa. Képessé tesszük őket arra, hogy szükség esetén speciális szakember (pl. pszichológus) bevonásával támogassák a gyermekeket.
– Együttműködés a szülőkkel és a sportszakmával: a nevelők és pedagógusok hatékony kommunikációt, tudatos szervezési készségeket alkalmazva, minőségi kapcsolatokat alakítanak ki és tartanak fenn a szülőkkel, sportszakmai vezetőkkel és sportszakemberekkel a gyermek fejlődése és jóléte érdekében.
Csatlakozzon hozzánk, és támogassa a nevelők és pedagógusok fejlődését egy holisztikus megközelítéssel, amely a fizikai és szellemi fejlődés egyensúlyára épít!
Kompetenciafejlesztő képzéseinkről itt tájékozódhat.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és beszélgessünk az aktuális kihívásokról és a lehetséges megoldásokról. Dolgozzunk együtt közösen a magyar sport eredményességéért és a sportolók és sportszakemberek jólétéért!
- Nyílt eljárásMire figyeljenek a sportszervezetek TAO-támogatott ingatlanberuházás esetén? A látvány-csapatsport támogatási rendszerben a labdarúgás sportág kiemelt helyet foglal el. A TAO-forrásból megvalósított ingatlan beruházások azonban szigorú elszámolási és dokumentációs kötelezettségekkel járnak. Ezek közül az egyik legfontosabb a nyílt eljárás szabálya, amelyet […]
- Kiegészítő támogatás szponzori szerződésselMi a teendő, ha a kiegészítő támogatást szponzori szerződés keretében kapja a sportszervezet? A látvány-csapatsport támogatások rendszerében a kiegészítő támogatás egy speciális támogatási forma, amelyet a támogató vállalkozás gyakran szponzori szerződés keretében biztosít.Ebben az esetben a támogatás összege nettó összegnek […]
- Mentális fejlesztés/kompetenciafejlesztésA sportolók fejlesztésének új megközelítése: az Eredményes Sportolóvá Nevelési Program A sportolók fejlődése és a sportágak népszerűsítése érdekében az amatőr sportszervezetek és akadémiák egyre inkább felismerik a holisztikus megközelítés fontosságát. A Fejlesztő Program célja, hogy olyan sportembereket neveljünk, akik nemcsak […]